از تاریخچه دستبند رولکس چه میدانید؟

ROLEX

از تاریخچه دستبند رولکس چه میدانید؟

محصولات برند رولکس

برند رولکس در سال 1908 میلادی با نام تجاری ” Rolex” به ثبت رسید. هر چند که همکاران Wilsdorf و Davis  نام‌های دیگری نیز برای این برند پیشنهاد دادند ولی Wilsdorf معتقد بود که نام برند بایستی به گونه‌ای انتخاب شود که به‌راحتی در هر زبانی از دنیا قابل تلفظ باشد و همچنین سایز کلمه Rolex با حروف کوچک و بزرگ انگلیسی به یک اندازه می‌باشد و به هر اندازه‌ای می‌توان آن را هم در سطح بیرونی (قابل دید) و هم در پشت ساعت حک کرد. این برند در ابتدا تنها مخصوص ساعت تاسیس شده بود، اما به مرور زمان طراحی‌های دیگری همچون دستبند رولکس به بازار معرفی شد و توانست در فروشگاه‌های جواهرات و بدلیجات زینتی فروش قابل توجهی را از خود به جای بگذارد. همین مسئله صاحبان شرکت را بنا داشت تا محصولات دیگری را به برند خود بیافزایند بدون اینکه کوچکترین تغییری در کیفیت آن ایجاد کنند.

ویژگی‌های دستبند رولکس

وقتی صحبت از دستبند رولکس می‌شود، نکات و مسائل زیادی به وجود می‌آید که ذهن اطرافیان را به خود مشغول می‌کند. اما مهم‌ترین آن ویژگی‌های محصول است. از جمله این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • محصولات برند رولکس، چه دستبندها و چه ساعت‌ها و… همگی کاملا ضد آب بوده و در گذشت زمان هیچگونه تغییری در شکل ظاهری آنها ایجاد نمی‌شود.
  • لوکس‌ترین دستبندها و ساعت‌های دنیا را به بازار معرفی می‌کند.
  • نوآوری‌های انجام شده بر روی دستبند رولکس آن را در میان سایر دستبندهای موجود در بازار متمایز کرده است.
  • جزء پرفروش‌ترین دستبندهای چند دهه گذشته بوده است.
  • از تنوع بسیاری برخوردار است و افراد با توجه به سلیقه خود می‌توانند آنها را تهیه نمایند.